Petak, 22. studenoga 2024.

Znate li zbog čega trgovine uglavnom nemaju prozore, a podovi su popločeni?

Svi ovi detalji, ali i mnogo drugih, nama se ne čine pretjerano važnima, međutim, za sve od navedenog postoji određen razlog zašto je to baš tako

- Oglas -

Jeste li se ikad zapitali, ako ste uopće primijetili, da većina supermarketa nema prozore? Isto tako, obraćate li pažnju na glazbu koja se pušta u trgovinama? Svi ovi detalji, ali i mnogo drugih, nama se ne čine pretjerano važnima, međutim, za sve od navedenog postoji određen razlog zašto je to baš tako.

Sve ovo, ali i više od toga, vidjet ćete u nastavku, zapravo bi se moglo nazvati “manipulacijom“ kupaca, piše Zagorje International prenoseći N1info.

Prozori na trgovinama

- Oglas -

Zašto u dućanima nema prozora? Odgovor će vam se vjerojatno činiti i logičnim kada ga pročitate. Naime, u trgovinama nema prozora, ali ni satova, kako bi kupci izgubili pojam o vremenu i time se što dulje zadržali u trgovini. Na taj način se kupci u trgovinama zadržavaju duže od planiranog, a nerijetko i kupe više nego što bi trebali.

Pogled kroz prozor kupcu vraća dojam o vremenu i potakne ga na razmišljanje koliko je već dugo u trgovini, što za supermarkete nije povoljno. Što je kupac dulje u trgovini, više će i potrošiti.

Ipak, postoji i praktična strana ovoga. Naime, izravna sunčeva svjetlost može izblijediti ambalažu proizvoda izloženih na policama i time ti proizvodi više neće izgledati privlačno kupcu.

Raspored unutar trgovine

Još jedan od trikova trgovaca vezan je za cijene, točnije, kako su po policama raspoređeni proizvodi s obzirom na njihovu cijenu. Skuplji su proizvodi uvijek posloženi tako da većini kupaca budu u razini očiju. Proizvodi na popustima se nalaze na dnu polica, a brendirani i skuplji artikli su također u razini očiju. Također, cijene su označene na način da prvim pogledom pomislimo da su povoljnije nego što doista jesu.

- Oglas -

Ostali trikovi

Mnogi supermarketi imaju popločene podove. To je zato što kolica na takvim podovima stvaraju veliku buku, a ako ne želite privući pozornost i živcirati druge, to znači da se morate sporije kretati trgovinom. Na taj način ćete automatski doći u iskušenje da malo pregledate i ono po što možda niste došli i potrošite više novca.

Prema nekim istraživanjima, ako je laganija glazba, kupci će više potrošiti jer ona usporava kretanje i time se kupac zadržava dulje u trgovini. Međutim, kad su trgovine krcate ljudima, tada se najčešće pušta energična glazba bržeg ritma. To bi trebalo potaknuti ljude da se trgovina ponovno brzo isprazni.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti