U sklopu obilježavanja 60. godišnjice Gimnazije u Đurđevcu u Domu kulture je održan prvi dio projekta “Zamisli i ostvari”, koji je potvrdio da su i srednje škole ustanove naglašenog odgojnog, a ne samo obrazovnog karaktera te još jednom usmjerio đurđevačke gimnazijalce prema usvajanju životnih vještina, a ne samo znanja.
Riječ je o suradnji dviju izvannastavnih aktivnosti i suradnji dviju gimnazijskih profesorica Jasne Vlahović i Ane Huzjak, koje godinama provode pedagoške radionice s ciljem rada na osobnom i socijalnom razvoju, odnosno o projektu vršnjačke podrške POINT i gimnazijske dramske skupine. POINT djeluje punih 20 godina i bilježi više od dvije stotine bivših i sadašnjih članova koji godinama provode pedagoške radionice s ciljem rada na osobnom i socijalnom razvoju pojedinca, a vodi ih pedagoginja đurđevačke Gimnazije Jasna Vlahović, te vrlo uspješnom projektu scenskog izražavanja koji već 16 godina, s članovima gimnazijske dramske skupine, kroz koju je do sada prošlo 120 članova koji su ukupno izveli 26 različitih tekstova, a koju vodi prof. engleskog jezika Ana Huzjak, prenose internetske stranice Grada Đurđevca.
– Suradnja dramske skupine i POINT-a traje već godinama i nema tog kazališnog komada, monologa ili videa koji nije otvorio neku temu za raspravu. Povodom obilježavanja 60 godina naše Gimnazije odlučili smo ostvariti projekt u kojem su se naši gimnazijalci našli u ulozi voditelja, glumaca, nastavnika, odnosno voditelja pedagoških radionica. U projekt nas je u Domu kulture uvela maturantica Marta Hasan pa su svi učenici i nastavnici imali prilike pogledati dramske nastupe s kojima su se naši učenici predstavljali na županijskim i državnim smotrama Lidrano – rekla je prof. Ana Huzjak.
S najljepšim primjerima tekstova vezanim uz projekt “Zamisli i ostvari”, na pozornici Doma kulture nastupali su učenici Nika Ivandija s monologom iz romana “Ciganin, ali najljepši”, autora Kristijana Novaka, te monologom iz romana “Sve moje rane”, autorice Kathleen Glasgow, dok je Matea Ščuka govorila monolog iz romana “Nestrpljive”, autorice Djaili Amadou Amal.
Vrlo zanimljiv je bio nastup Korine Jambrušić, Mateje Ščuka, Emilije Marić i Regine Halaček, koje su uprizorile dramsko-scensku igru autorice Ane Huzjak “Napast u mojoj glavi”, a posebno video snimka dramskog komada “Roman i Julija” koji su izvodili nekadašnji đurđevački glumci gimnazijalci, a sadašnji studenti Ema Vlahović, Lucija Lenardić, Magdalena Mesarov, Dorian Rupčić, Dorian Karas i Erik Penzar.
U prostorima škole su potom učenici na pedagoškim radionicama razgovarali o etiketiranju, predrasudama i stereotipima, mentalnom zdravlju i ravnopravnosti spolova.
– Posebnost metode pedagoške radionice jest upravo vršnjačka podrška, odnosno princip u kojem mentori pripremaju učenike za provođenje radionica sa svojim vršnjacima, za razvijanje komunikacijskih vještina, emocionalne inteligencije i kritičkog mišljenja – rekla je prof. Jasna Vlahović i naglasila da je i to bila prilika da svi nešto nauče i razvijaju svoje socijalne vještine, a za učenike-moderatore to je bila prilika da se okušaju ulozi nastavnika/voditelja.
U toj ulozi su se okušali Antonija Bosorić, Natalija Oršuš, Mia Ivančić, Mirna Đapa, Korina Jambrušić, Luka Carek , Lav Arel Jurkas, Gabrijela Franjić, Lea Smiljanec, Matea Ščuka, Emilija Marić, Regina Halaček, Hana Grgec, Sara Vršić,, Nika Ivandija, Lana Stružan, Klara Imbriovčan, Marijana Markov, Teo Mesarov, Mateja Bosorić, Natalija Paro i Marija Preradović.
Obilježavanje 60. godišnjice đurđevačke Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva se nastavlja dalje projektnim aktivnostima i svečanostima.
Više fotografija pogledajte OVDJE.