Komunalije Đurđevac obavještavaju korisnike vodnih usluga da će se u razdoblju od 22. ožujka do 2. travnja vršiti redovno očitanje vode za kućanstvo te se ovim putem mole svi korisnici da omoguće pristup vodomjeru za njihove djelatnike.
Ako vodomjer neće biti očitan prilikom obilaska djelatnika, mole se građani da stanje vodomjera dostave osobno na šalter Komunalija ili putem telefona na sljedeće brojeve: (048) 625-138 ili (048) 812-304.
Također, građani mogu stanje vodomjera dostaviti i putem e-mail adrese: info@komundju.hr ili putem obrasca.
Podatke o stanju vodomjera koje građani sami očitaju mogu dostaviti telefonski u razdoblju od ponedjeljka, 22. ožujka, do petka 2. travnja, u vremenu od 8 do 16 sati ili putem e-mail adrese/obrasca do 6. travnja.
Ako stanje vodomjera ne bude očitano i dostavljeno na bilo koji način, korisnicima će se obračunati prosječna potrošnja iz prethodnog razdoblja.
“Ujedno molimo korisnike vodnih usluga da prilikom osobnog očitanja provjere vodomjerni set, posebno za vikend objekte u kojima ne borave često. Ako uređaj propušta vodu, molimo da o tome odmah obavijeste Komunalije kako bi se kvar što prije otklonio”, ističu iz đurđevačkih Komunalija.