Portal Gradonačelnik.hr, nakon sedam dana glasanja, proglasio je pobjednike ovogodišnjeg, četvrtog izbora za Najljepši advent u Hrvatskoj kojega je i ove godine proveo uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma i sporta.
U izboru je sudjelovalo 57 advenata iz 40 gradova i 17 općina, a njihove slike koje su fanovi podijelili preko tri tisuće puta u sedam dana je vidjelo više od 1,4 milijun korisnika Facebooka.
Advent u Varaždinu nadmoćni je pobjednik četvrtog izbora Najljepšeg adventa u Hrvatskoj te je s 5818 lajkova na Facebook stranici portala uvjerljivo obranio prošlogodišnju titulu najljepšeg velikog adventa po izboru Facebook publike. Ukupno je varaždinski Advent tijekom sedam dana izbora na svim dijeljenim objavama osvojio 7907 lajkova, a vidjelo ga je čak 74.459 Facebook korisnika.
Uz trijumfalnu obranu naslova najljepšeg adventa po izboru Facebook publike Advent u Varaždinu okitio se i još jednom titulom – najljepši je advent među gradovima i po izboru žirija.
“Ove smo godine, naime, po prvi put uveli i nagradu po izboru žirija, odnosno turističkih zajednica, gradova i općina sudionika izbora koji su, vodeći se profesionalnim kriterijima, birali najljepše advente u dvije kategorije – gradovima i općinama. Uz Advent u Varaždinu, najviše bodova žirija i titulu najljepšeg adventa u općinama osvojila je Čarolija na brdu – Advent u Motovunu”, priopćio je portal Gradonačelnik.hr.
S osvojenih 2214 lajkova samo na njihovoj Facebook stranici (3230 na svim objavama) Advent u Oroslavju obranio je, pak, svoju titulu najljepšeg adventa među malim gradovima, dok u kategorijama srednjih gradova i općina imamo nove pobjednike.
Advent u Virovitici ostvario je tako drugi najjači rezultat ovog izbora i s 2757 lajkova (5909 lajkova na svim objavama) nadmoćno pobijedio u kategoriji srednjih gradova, dok je Advent u općini Donja Voća osvojio 2513 lajkova (5033 lajkova na svim objavama), što je četvrti najbolji rezultat cijelog izbora.
“Ovdje treba istaknuti da smo, kako bi izbjegli mogućnost višestrukih glasova, računali samo lajkove na Facebook stranici Gradonačelnik.hr, a ne i na dijeljenim objavama kojih je svaki advent osvojio i višestruko više”, naglašavaju s portala.