U sklopu Erasmus+ KA1 projekta i organizacije Europass Teacher Academy, učiteljice Sonja Kalanj, Nikolina Ritoša i Vedrana Pintarić Vetma iz Osnovne škole Fran Koncelak Drnje, sudjelovale su na međunarodnoj edukaciji za učitelje u Dublinu u Irskoj.
Pohađale su tri različita tečaja koji su se održali u studenome na kojima su saznale pregršt novih ideja za unapređenje nastave.
Također, podijelile su i svoja iskustva s učiteljima iz cijele Europe.
Učiteljica hrvatskoga jezika Vedrana Pintarić Vetma sudjelovala je na edukaciji Classroom management solutions for teachers: New methodologies, effective motivation, cooperation an evaluation strategies.
Pod vodstvom predavačice Magde, s kolegama iz Poljske, Španjolske, Portugala i Hrvatske upoznala je nove metode poučavanja i vrednovanja koje će podijeliti s kolegama u školi.
Tema tečaja bile su inovativne tehnike poučavanja, stvaranje pozitivne i suradničke atmosfere u razredu te poticanje motivacije i istraživačkog rada kod učenika. Završetkom tečaja ostvaren je zadani ishod, a on je učinkovito upravljanje razredom davanjem jasnih uputa za provedbu različitih oblika rada s ciljem povećanja motivacije i suradnje učenika.
“Sudjelovanjem u tečaju naučila sam primjenjive metode rada pri obradi jezičnih i književnih sadržaja, ali i različite tehnike za motiviranje učenika. Tečaj se sastojao od interaktivnih radionica temeljenih na suradničkom učenju, a stečeno znanje i mogućnost razmjene iskustava s kolegama koristit će mi u budućem radu”, istaknula je Vedrana Pintarić Vetma.
Učiteljica geografije Sonja Kalanj sudjelovala je na edukaciji Teaching for a Sustainable World: Climate Change and Global Citizenship.
Ovaj tečaj pruža sveobuhvatnu svjetsku perspektivu o održivom razvoju, globalnoj nepravdi, ekološkim otiscima i međusobnom odnosu koji svi dijelimo kada se radi o borbi protiv klimatskih promjena. Svaki dan istraživali su temeljne uzroke suvremenih globalnih izazova.
Pohađanjem tečaja ostvaren je zadani ishod edukacije – integriranje obrazovanja učenicima o klimatskim promjenama i globalnom građanstvu na holistički način te vođenje djelotvornih projekata koji će ostvariti održive rezultate.
Pod vodstvom predavačice Fione O’Neill, s kolegama iz Njemačke, Francuske i Finske upoznala je nove metode poučavanja i vrednovanja.
Učiteljica informatike Nikolina Ritoša sudjelovala je na edukaciji Digital Game-Based Learning and Augmented Reality for Schools.
Pod vodstvom predavača Tomasza Laszkowskog s kolegama iz Belgije, Grčke i Srbije upoznala je što je učenje temeljeno na igri i kako ga pouzdano implementirati u razrede.
Naučila je kako pronaći najbolje alate za korištenje proširene stvarnosti u svojoj školi, prepoznavanje rizika i prednosti implementacije digitalnih igara u razrede. Također, izrađivali su planove temeljene na digitalnim igrama i proširenoj stvarnosti.
Za kraj su istražili strategije ocjenjivanja za učenje temeljeno na igrama i aktivnosti proširene stvarnosti.
Cilj ove edukacije bio je pokazati da učenici s pomoću igara i komunikacije unutar različitih oblika stvarnosti mogu učiti, a da toga nisu niti svjesni. Igre i tehnologija predstavljaju savršeno okruženje za olakšavanje istraživanja, imajući snažan utjecaj na sposobnost učenika da uči kroz rad i trenutačno stjecanje znanja i vještina.
Nova iskustva i metode rada učiteljice će na radionicama predstaviti zaposlenicima škole u Drnju.