Učiteljice Ksenija Varga i Ana Tustonjić Dombaj iz Osnovne škole Fran Koncelak Drnje nedavno su sudjelovale na stručnom usavršavanju u Valenciji.
Tijekom ovog edukativnog putovanja, imale su priliku produbiti svoje znanje o socijalno-emocionalnom učenju (SEL) i njegovoj integraciji u nastavni proces uz pomoć tehnologije i umjetne inteligencije.
“Učiteljicama je tečaj omogućio da razumiju i primijene aspekte CASEL okvira za SEL, upoznaju najbolje prakse za primjenu SEL-a s pomoću digitalnih alata, steknu dublje razumijevanje metode učenja temeljenog na projektima (PBL) za razvoj SEL kompetencija, razviju strategije za učinkovitu komunikaciju i suradnju uz pomoć AI tehnologija te izrade sveobuhvatan SEL plan za primjenu u svojim učionicama”, istaknuli su iz OŠ Fran Koncelak.
U današnjem digitalnom dobu, obrazovne tehnologije pružaju brojne mogućnosti učenicima za razvoj ključnih SEL vještina poput samosvijesti, empatije, suradnje i odgovornosti.
Korištenjem interaktivnih značajki digitalnih alata i umjetne inteligencije, učitelji mogu stvoriti poticajna okruženja koja podržavaju učenike u njihovom akademskom, ali i osobnom razvoju.
Po završetku tečaja, učiteljice su stekle bogat alatni set digitalnih i AI-pokretanih rješenja za implementaciju SEL-a, kao i inovativne ideje i planove lekcija koje će primijeniti u svom radu s učenicima.
Upoznale su se i s metodom učenja temeljenog na projektima (PBL) kao učinkovitim pristupom za razvoj SEL kompetencija.
“Sudjelovanjem u ovom međunarodnom usavršavanju, učiteljice su dobile vrijedne uvide u modernu pedagogiju, a stečeno znanje doprinijet će daljnjem unapređenju nastave, osnažujući učenike da razviju digitalnu dobrobit, otpornost i vještine potrebne za uspjeh u životu”, poručili su iz OŠ Fran Koncelak.
Također, njihova kolegica Ksenija Varović iz Područne škole Josipa Generalića Hlebine je u istom terminu bila na strukturiranom stručnom tečaju na temu ‘Umjetna inteligencija u obrazovnom vodstvu – budućnost koja počinje danas’.
Tečaj je okupio učitelje, ravnatelje i školske administratore koji su istraživali kako umjetna inteligencija (AI) može transformirati obrazovni sustav, unaprijediti obrazovne procese i optimizirati upravljanje školama.