Servisi e-uputnice i e-recept od petka nakon 12 sati ponovno su u funkciji, izvijestili su u petak iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) te dodali da se uskoro očekuje potpuna normalizacija u radu Centralnog zdravstvenog informatičkog sustava (CEZIH).
“U četvrtak, 28. rujna, tijekom regularnih aktivnosti na konsolidaciji sustava CEZIH došlo je do problema u radu sustava zbog čega određeni servisi poput e-uputnice, e-recepta nisu bili u funkciji. Odmah se pristupilo rješavanju problema te ističemo kako su servisi e-uputnice i e-recepti od danas iza 12 sati ponovno u funkciji”, priopćili su iz HZZO-a.
Poručili su i da se u najskorijem roku očekuje potpuna normalizacija i neometano korištenje svih funkcionalnosti te se ispričali zbog poteškoća uzrokovanih tom situacijom.
Zbog problema u CEZIH-u građani u ljekarnama od petka nisu mogli podići lijekove putem eRecepta, a nisu bili dostupni ni eUputnice, niti eNalazi.
U ranijoj obavijesti stoji i da od petka od 12 sati do ponedjeljka, 2. listopada, do 10 sati neće biti dostupne prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu.
Tijekom ponedjeljka 2. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga.