Predstavnici upravnog odjela za prostorno uređenje, upravnog odjela za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo Grada Koprivnice te predstavnici Komunalca su u petak, 6. svibnja, obišli radove na rekonstrukciji postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na relaciji Križevci – Koprivnica – državna granica.
Za ovaj ogromni projekt HŽ infrastruktura potpisala je ugovor s turskom tvrtkom Cengiz Insaat Sonavi ve Ticaret A.S. vrijedan više od 3 milijarde kuna s PDV-om.
Radovi na koprivničkom području obuhvaćaju, osim same pruge, i izgradnju brojnih popratnih objekata i prometne infrastrukture, čime će promijeniti i poboljšati uvjeti i sigurnost na prometnicama. Koprivnički željeznički kolodvor očekuje temeljita obnova, a kolodvor u Mučnoj Reki postat će stajalište.
Od Đelekovečke ceste prema Peteranskoj cesti gradi se nadvožnjak, a jedan će se graditi prema Zagrebačkoj ulici. Pružni prijelaz Čarda planira se zatvoriti te će tamo biti pješačko-biciklistički pothodnik. Podvožnjak će biti i ispod pruge u Pavelinskoj ulici prema Ulici Ivana Česmičkog.
Projektom su obuhvaćeni radovi na rekonstrukciji kolodvora Lepavina, izgradnji kolodvora Novo Drnje, rekonstrukcije stajališta Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac te izgradnja novoga u Peterancu.
Ukupno se gradi ili je u planu sedam mostova, dva vijadukta, galerija, prolaz za divlje životinje, osam cestovnih nadvožnjaka, tri podvožnjaka i devet pothodnika. Uz sve navedeno modernizirat će se oprema, postrojenja i svi potrebni sustavi.
Nakon završetka radova krajem 2023., putovanje će biti mnogo brže i udobnije. Očekivana brzina će biti 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici jer se radi o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima.