Uprava Podravke donijela je odluku o tehnološkoj modernizaciji procesa proizvodnje
i pakiranja začinskih kocki (bujona). Riječ je o ulaganju vrijednom devet milijuna kuna
koje će omogućiti podizanje ukupnih kapaciteta proizvodnje navedene kategorije
proizvoda za gotovo dvostruko čime će se iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na
brojnim tržištima.
Nova proizvodnja linija omogućit će daljnji razvoj asortimana, a ujedno omogućuje
inovacije u pakiranjima. Podravkine začinske kocke prodaju se na tridesetak tržišta
diljem svijeta te na godišnjoj razini ostvaruju prihod od prodaje od preko 30 milijuna
kuna.
Pored najznačajnijeg domaćeg tržišta, lansiranjem Vegeta Natur kocki posljednjih
godina ostvaren je iskorak na tržištima Srednje Europe, s naglaskom na tržište
Poljske. Pored toga, vrijedi istaknuti kako je Podravka s istom linijom proizvoda
prisutna i na tržištu Australije, odnedavno i na policama Woolworth’s-a, jednog od
najvećih trgovačkih lanaca na tom tržištu.