Podravkinom menadžerskom timu u funkciji glavnog direktora za internacionalna tržišta pridružit će se Dalibor Šijak. Ima bogato radno iskustvo na međunarodnim tržištima stečeno tijekom njegove dugogodišnje karijere. Na novu funkciju u Podravku dolazi iz Atlantic Grupe u kojoj je radio šest godina, a prethodno je radio u Adris Grupi (2012.-2015.) i u Podravki (1999.-2012.) u funkciji direktora Podravka Poljska i direktora za centralnu i istočnu Europu, priopćili su u četvrtak iz koprivničke kompanije.
Danijel Kocijan, iskusan menadžerski kadar Podravke, sa skoro 20 godina rada u području prodaje i marketinga u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj preuzima novu dužnost koordinacije i upravljanja tržištima jugoistočne Europe. Kocijan ima veliko iskustvo u upravljanjima međunarodnim tržištima u različitim razvojnim fazama i značajno je pridonio u razvoju i plasmanu Podravkinog proizvodnog portfelja.
Sanja Garaj Miloš, dosadašnja direktorica marketinga poslovnog programa kulinarstvo, pak, imenovana je direktoricom sektora korporativnog marketinga i komunikacija. Svojim velikim iskustvom u području marketinga i upravljanju brendovima te dugogodišnjim radom u prehrambenoj industriji značajno će pridonijeti ostvarenju rezultata i strategije kompanije, ističu iz Podravke.
Dosadašnji direktor sektora korporativnog marketinga i komunikacija Tomislav Maričević odlučio je napustiti Podravku i profesionalnu karijeru nastaviti u drugoj industriji.
Sve ove promjene menadžerskog kadra Podravke stupit će na snagu u ponedjeljak, 17. siječnja, zaključili su iz koprivničke kompanije.