Radovi na Pelješkom mostu su gotovi nakon 1277 dana, a tehnički pregledi su u tijeku. Izjavio je to hrvatski premijer Andrej Plenković,
Ministar prometa Oleg Butković je rekao kako će ovog tjedna početi spajanje mosta Ston, izvještava 24 sata.
Pelješki most je most u Dubrovačko-neretvanskoj županiji koji premošćuje Malostonski zaljev između Komarne na kopnu i Brijeste na poluotoku Pelješcu i tako cestovno ostvaruje kontinuitet teritorija Republike Hrvatske prekinut uskim koridorom kojim Bosna i Hercegovina kod Neuma izlazi na more.
Wikipedia navodi kako je most ovješenog tipa, ukupne duljine 2404 m sa šest glavnih stupova i trinaest raspona od čelika duljine od 72 do 285 metara, prema dizajnu Marjana Pipenbahera iz slovenske tvrtke Ponting. Visinom od 55 metara udovoljilo se zahtjevu Bosne i Hercegovine za osiguranjem nesmetanog prolaska brodova do Neuma.
Dubina mora pod mostom iznosi gotovo stalnih 27 metara, a zbog tla sastavljenog od debelih naslaga gline i mulja cijeli most je temeljen na stotinu metara dugačkim čeličnim cijevima promjera dva metra zabijenim u morsko dno.
Lokacija mosta podložna je djelovanju jakih vjetrova i nalazi se u zoni znatne seizmičke aktivnosti. Most se nalazi u osjetljivom ekološkom području Malostonskog zaljeva koji je 1983. proglašen rezervatom prirode u moru, a zaštićen je i ekološkom mrežom Natura 2000.
U Hrvatskim cestama potvrdili su da je danas započeo tehnički pregled mosta koji bi trebao biti gotov do 31. siječnja. Službeni završetak projekta bit će nakon obavljenog tehničkog pregleda.
Za izgradnju mosta bila je zadužena kineska tvrtka CRBC. Izgradnju mosta Pelješac započela je 30. srpnja 2018. Rok za završetak radova bio je 36 mjeseci i 29 dana.
Kad se sve stavi na papir može se reći da je izgradnja mosta trajala 52 dana duže od planiranog, navodi 24 sata.
U trenutku potpisivanja ugovora s kineskim konzorcijem China Road and Bridge Corporation u travnju 2018. godine cijena je bila 2,08 milijardi kuna, no konačna cijena još nije poznata,