Povodom obilježavanja Dana Erasmusa u Hrvatskoj, proteklog su tjedna koprivničke Erasmus+ ambasadorice Marina Njerš i Gordana Gazdić-Buhanec sudjelovale na međunarodnom treningu ‘Zajedničko osposobljavanje ambasadora eTwinninga i programa Erasmus+’.
Na trodnevnom treningu koji je održan u organizaciji Nacionalne organizacije za potporu eTwinning (djeluje u sklopu Agencije za mobilnost i programe Europske unije) u Crvenoj Luci pokraj Biograda na Moru sudjelovali su ambasadori iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Slovenije.
Bogat program obuhvaćao je predstavljanje značaja i doprinosa ambasadora u promociji eTwinninga i Erasmusa+, razmjenu iskustava sudionika iz različitih zemalja, radionice i predavanja.
Inspirativnu radionicu ‘Društvene mreže i kako komunicirati da vas se čuje u gomili’ održala je Iva Ušćumlić, renomirana autorica, novinarka i fotografkinja, kako bi pomogla ambasadorima u privlačenju neaktivnih korisnika.
Također, sudionici su putem Zooma slušali i predavanje portugalskog stručnjaka Marca Nevesa ‘Umjetna inteligencija u obrazovanju’.
“U zajedničkom radu ambasadori su kreirali projektne komplete prema programskim prioritetima – zeleno, inkluzivno, digitalno, aktivno te razmotrili kako koristiti eTwinning u planiranju, provedbi i diseminaciji Erasmus+ projekta uz konkretne primjere i upute”, rekla je Gordana Gazdić-Buhanec.
Kreirali su i dvije ‘kuharice’, i to Erasmus+ kuharicu za akreditirane korisnike programa Erasmus+ te Erasmus+ kuharicu za provoditelje kratkoročnih projekata mobilnosti, a sve kako bi korisnicima olakšali prijavu na novoj eTwinning platformi i sudjelovanje u projektima.
U intermezzu službenog programa Gordana Gazdić-Buhanec održala je kratku prezentaciju ‘Babyboomer, umjetna inteligencija i Erasmus’ u kojoj je između ostaloga predstavila rezultate ankete o umjetnoj inteligenciji provedene među ravnateljima osnovnih škola u Koprivničko-križevačkoj županiji.
Rezultati ankete pokazali su, uz ostalo, da svi ravnatelji, sudionici ankete, smatraju da im je potrebna dodatna edukacija o umjetnoj inteligenciji jer je teško prosuditi na koji će način i u kojoj mjeri utjecati na nastavne procese i učenje.