Luka Modrić i Dominik Livaković, proslavljeni hrvatski nogometni reprezentativci i svjetski poznati nogometaši, osvajači srebrne i brončane medalje na svjetskim prvenstvima u nogometu 2018. i 2022. godine, novi su ambasadori Podravke, kojoj će pomoći u promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina, priopćili su iz koprivničke kompanije.
Modrić, kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i osvajač Zlatne lopte iz 2018. godine tako će od sada promovirati Lino Ladu. Livaković, vratar hrvatske nogometne reprezentacije i jedan od najboljih nogometnih vratara na svijetu, promovirat će, pak, legendarni Čokolino uz koji su odrasle mnoge generacije. Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj, ističu iz kompanije.
Luka Modrić logičan je odabir brend ambasadora Podravke jer tko će bolje prezentirati Lino Ladu, nego najbolji vezni igrač na svijetu koji obožava palačinke s Lino Ladom. Dominik Livaković odlično se uklopio u novu strategiju Čokolina koja potiče sve uzraste na fizičku aktivnost i bavljenje sportom. Luka i Dominik snimili su promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a na snimanju su, kao i uvijek, odradili sjajan posao. Pozitivna atmosfera sa snimanja vidljiva je u snimljenim promotivnim spotovima koje je režirao jedan od najuspješnijih hrvatskih redatelja Dalibor Matanić, a kreativno osmislila agencija McCann Zagreb. Televizijski spotovi bit će emitirani tijekom sljedeće godine.
Vesna Višnić, direktorica poslovnog programa žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina.
“Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni”, kazala je ona.
Petra Kralj, direktorica poslovnog programa kremni namazi i slastice, istaknula je, pak da su ponosni što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade.
“Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj”, poručila je Petra Kralj.
“Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade”, zaključili su iz koprivničke kompanije.