Iz Hrvatske pošte reagirali su na članak objavljen na portalu Klikaj.hr u utorak, 15. veljače, pod naslovom – FINA i Hrvatska pošta podigli naknade računa i do 60 posto i poručuju: ‘Nismo mi socijalna ustanova’, a koji je dobrim dijelom prenesen s RTL-a.
Njihovo reagiranje prenosimo u cijelosti:
“Cjenik kojim su povišeni iznosi naknade za gotovinski platni promet na snazi je od srpnja 2021., odnosno više od pola godine. Stavljanje tog poskupljenja u današnji kontekst zlonamjerno je i senzacionalističko prikazivanje teme. Na sličan način prikazano je i poskupljenje naknade za plaćanje računa. Naime, korisnik koji plaća račun od 400 kuna od srpnja prošle godine platit će ukupno 411,44 kuna, dok je prije srpnja 2021. to iznosilo 407,20 kuna. Za korisnika je ukupni trošak tog računa porastao svega 1%.
Također želimo naglasiti da Hrvatska pošta ima sklopljene ugovore s brojnim partnerima te se naknada ne naplaćuje prilikom plaćanja računa za čak 320 ugovornih partnera. Popis ugovornih partnera možete provjeriti na internetskoj stranici Hrvatske pošte: https://www.posta.hr/placanje-bez-naknade-161/161, istaknuli su iz ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.