Srijeda, 12. ožujka 2025.

Golubić i Rajn: ‘Brza cesta do Koprivnice neće biti izgrađena do 2030. godine, kako je to najavio premijer’

Mario Rajn je dodao kako, osim gospodarskog razvoja, brza cesta građanima donosi i sigurnost

- Oglas -

Saborski zastupnik SDP-a Tomislav Golubić i gradonačelnik Križevaca Mario Rajn održali su u srijedu u SDP-ovim prostorijama u Koprivnici konferenciju za novinare na temu prometne infrastrukture.

– Obraćamo vam se i kao budući župan i njegov zamjenik kako bismo razjasnili neke stvari oko prometne infrastrukture i uloge Županije u njenoj izgradnji – rekao je u uvodu Tomislav Golubić, predsjednik koprivničko-križevačkog SDP-a i kandidat za župana na predstojećim lokalnim izborima.

Andrej Plenković na otvaranju radova brze ceste
Andrej Plenković na otvaranju radova brze ceste // Foto: kckzz.hr

Otkrio je kako je od ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića zatražio odgovore na pitanja o brzoj cesti od Vojakovačkog Kloštra do Koprivnice te o dionici Đurđevac – Bjelovar koja se također spominjala u posljednje vrijeme.

- Oglas -

– Zahtjev za lokacijsku dozvolu brze ceste od Vojakovačkog Kloštra do Koprivnice je šest mjeseci stajao u nekoj ladici. Može se očekivati da će lokacijska dozvola biti izdana do kraja 2025. godine, te bi se početkom 2027. mogla nastaviti gradnja brze ceste. U drugim županijama prometni projekti imaju prioritete, no jasno je da brza cesta u našoj županiji neće biti izgrađena do 2030. godine, kako je to najavio premijer Plenković – upozorava Golubić.

Dodao je kako je planirana fazna gradnja, s dvije kolničke trake, te je upozorio da nije dobro da brza cesta ‘stane’ u Velikoj Mučnoj, već da mora doći do Koprivnice.

Spomenuo je Golubić još dvije stvari koje smatra važnima za ovaj kraj kad je promet u pitanju. Prva je podravska brza cesta, a druga sigurnost prometa na državnim cestama u Koprivničko-križevačkoj županiji.

– Podravska brza cesta od Varaždina do Iloka trebala bi imati prioritet, ali nije napravljeno ništa. To nije dobro, u najmanju ruku bi se trebali definirati koridori u prostornim planovima. Što se tiče sigurnosti prometa u županiji, nama će kao budućoj županijskoj vlasti prioritet biti izgradnja pješačkih staza u svim mjestima kojima prolaze državne ceste – najavio je Golubić.

Mario Rajn i Tomislav Golubić // Foto: GČM

Mario Rajn je dodao kako, osim gospodarskog razvoja, brza cesta građanima donosi i sigurnost.

- Oglas -

– Brza cesta ne može smatrati završenom ako ćemo se zadovoljiti mrvicama, odnosno ako ne bude izgrađena u cijelosti, do Koprivnice – naglasio je gradonačelnik Križevaca.

Spomenuo je Rajn i primjer iz Carevdara gdje su Hrvatske ceste i Grad Križevci bez Županije dogovorili izgradnju pješačke staze na dionici od 322 metra.

– Imamo župana i Županiju koji ne sudjeluju i ne žele sudjelovati u modelima pod opravdanjem da to nije njihova nadležnost. Bez toga neće biti realizacije projekata. To je ono što mi već sada radimo, a kad postanemo župan i dožupan, radit ćemo još više – zaključio je Golubić.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti