Nedjelja, 7. srpnja 2024.

FOTO Učenici iz Mađarske posjetili Osnovnu školu Fran Kocelak Drnje

Održano je nekoliko radionica o komunikaciji, osobnoj dobrobiti i razvoju osobnih kompetencija

- Oglas -

Učenici i učitelji iz mađarske škole Szignum Kéttannyelvű Egyházi Általános Iskola nedavno su u sklopu Erasmus akreditacije posjetili Osnovnu školu Fran Kocelak Drnje.

Za učenike su organizirane različite radionice, a za učitelje praćenje rada, odnosno ‘job shadowing’.

Učenici iz Mađarske posjetili OŠ Fran Koncelak
Foto: OŠ Fran Koncelak

“Mnoge teme bile su posvećene ekologiji i očuvanja okoliša. Tako su učenici od različitih materijala za recikliranje izrađivali odjevne predmete, sudjelovali u ekološkom lovu na blago te posjetili kompostanu Herešin gdje su bili u edukativnom obilasku”, poručili su iz OŠ Fran Koncelak.

- Oglas -
Učenici iz Mađarske posjetili kompostanu Herešin
Foto: OŠ Fran Koncelak

Održano je nekoliko radionica o komunikaciji, osobnoj dobrobiti i razvoju osobnih kompetencija. Na radionicama su, između ostalog, koristili Dixit karte, slagali toranj od špageta te se upoznavali kroz likovnu terapiju.

Pripremljen je bio i piknik s knjigom, a na kojem su čitali kratke biografije Astrid Lindgren i Nine Simone, nakon čega su crtali fraktale. Također, učitelji su ih upoznali i s 3D printerom, a okušali su se i u dizajniranju, printanju te robotici.

Učenici iz Mađarske posjetili OŠ Fran Koncelak
Foto: OŠ Fran Koncelak

“Slobodno vrijeme provodili su družeći se međusobno na paintballu, uz roštilj, lov na blago u Križevcima i posjet križevačkoj Hedoni. Jedan dan proveli su i u Zagrebu na radionici iz robotike te u šetnji Botaničkom vrtom. Nakon aktivnog tjedna, zadnjeg su se dana učenici oprostili na podjeli certifikata”, istaknuli su iz OŠ Fran Koncelak.

Učenici iz Mađarske posjetili OŠ Fran Koncelak
Foto: OŠ Fran Koncelak
Učenici iz Mađarske posjetili OŠ Fran Koncelak
Foto: OŠ Fran Koncelak
Učenici iz Mađarske posjetili OŠ Fran Koncelak
Foto: OŠ Fran Koncelak
Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti