Utorak, 26. studenoga 2024.

Istraživanje pokazalo: Podravka je brend bez kojeg građani ne mogu zamisliti svakodnevni život

Čak 25,6 posto ispitanih potrošača otkrilo je da su im prehrambeni proizvodi najvažniji, dok njih 20,4 posto smatra kako im je tehnologija ipak nešto važnija

- Oglas -

Bez prehrambenih i tehnoloških brendova ne možemo zamisliti svoj život, pokazalo je istraživanje časopisa Lider, donosi novac.hr.

Čak 25,6 posto ispitanih potrošača otkrilo je da su im prehrambeni proizvodi najvažniji, dok njih 20,4 posto smatra kako im je tehnologija ipak nešto važnija.

Na trećem mjestu po važnosti našli su se brendovi odjeće i obuće, dok su na zadnja mjesta zasjeli farmaceutski brendovi i telekomi, ali i sredstva za čišćenje.

- Oglas -

Kao najpoželjniji prehrambeni brend ispitanici su naveli Podravku (16 posto), zatim Kraš i Vindiju.

Od tehnologije na prvom mjestu je Apple s 24 posto, slijede ga Samsung i Google, a društvena mreža bez koje ne možemo zamisliti život je YouTube sa svega 5 posto.

Što se tiče odjeće i obuće, najistaknutiji je Adidas s 29 posto, Nike s 25 posto, te Zara, H&M kao i naš Varteks. Na listi se našao i još jedan hrvatski brend Borovo bez kojeg ‘život ne može zamislitit’ svega 2 posto ispitanika.

Iako nas je zadesila pandemija koronavirus, bez farmaceutskih brendova potrošači mogu zamisliti svoj svakodnevni život. Tako su se po važnosti farmaceutski proizvodi našli na predzadnjem mjestu liste, a u toj kategoriji kupcima su najvažniji Pliva, Belupo i Bayer.

Slično je i s financijskim institucijama među kojima su potrošačima najdraži Zaba s 31 posto, Visa s 23 posto i PBZ, 17 posto. Na posljednje mjesto zasjeli su telekomi unutar kojih je daleko najpoželjniji Hrvatski Telekom s 47 posto, slijede ga A1 Hrvatska te Tele 2.

- Oglas -

Trgovački centri također, prema istraživanju, i bez trgovačkih centara bi građani mogli živjeti, te su se tako oni našli na šestom mjestu liste. Zanimljivo je kako je u toj kategoriji vodeće mjesto uzela IKEA s čak 23 posto, a slijede ju Bio&Bio i dm, dok tek nakon njih dolaze neki od vodećih trgovačkih lanaca u zemlji poput Lidla, Spara i Konzuma.

Istraživanje je provedeno na uzorku od 474 ispitanika i uključivalo je strane i domaće brendove koji dolaze iz 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti