Zamjenica ravnatelja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo Ivana Pavić Šimetin gostovala je na N1 televiziji gdje je komentirala novi strategiju cijepljenja i testiranja učenika.
Na pitanje što je novo u strategiji, Pavić Šimetin je rekla da ne bi trebalo ni govoriti da je to nova strategija te da su govorili samo o tome što se može poboljšati, a da su zdravstvene ustanove napravile lavovski posao.
Istaknula je da starije građane koji se nisu cijepili želi motivirati na cijepljenje i cijepljenjem u kućama i drive in cijepljenjem.
Na pitanje tko će raditi cijepljenje po kućama, govori kako to mogu raditi liječnici obiteljske medicine u kućnim posjetima te da se kroz mobilne timove želi postati dostupniji građanima.
Što se tiče rezultata kampanje za cijepljenje, kaže kako, s obzirom na iskustva koja imamo s cijepljenjem inače, nismo ni mogli očekivati bolji odaziv od onoga koji imamo.
“Mislimo da nije moguće, da bi se ostvario obuhvat cijepljenja koji imaju neke druge zemlje, poput Portugala, a to je velika šteta za Hrvatsku jer s takvim zemljama se takmičimo u turističkoj sezoni”, rekla je dodavši da se ne očekuje da bi mogli imati odaziv na cijepljenje u tako velikim postotcima, ali još nekoliko postotaka bismo mogli dobiti.
Na pitanje o novom sloganu za testiranje učenika, kaže kako su htjeli napraviti kombinaciju činjenice da djeca stalno rade testove i reći istinu da to nije težak test.
“Najlakši test ikad. I to nam je slogan pa će škole izabrati koji im je draži. Ovo je vrlo jednostavan test. To nije težak test, djeci je vrlo često i zabavan, vrlo rado čekaju rezultat, to je jedno iščekivanje u obitelji, 15 radosnih minuta. U tom smislu bi više voljeli da se gleda nego na ove neke druge načine”, zaključila je Pavić Šimetin.