Petak, 22. studenoga 2024.

Od starog Trabanta napravio električni automobil: ‘Putovanje od Zagreba do Koprivnice i natrag trajalo je 15 sati’

Vlasnik otkriva i zbog čega je automobil obojan u zeleno i narančasto. Zelena simbolizira ekološko, a narančasto simbolizira boju sunca, kaže on

- Oglas -

Automobil sam uzeo 2012. godine tu u Zagrebu za 600 kuna. Da bi išao na struju koštalo me oko 4500 eura – rekao je Roman Sajko (56) za Zagorje International.

Od Trabanta iz 1986. godine napravio je električni automobil. U njega je ugradio dva punjača. Jedan na kojem ga može puniti kod kuće i drugi uz pomoć kojeg ga može puniti u punionicama.

– Ako ga punim u punionici onda to traje sat i 20 minuta. Ako ga punim kod kuće onda to traje oko 5 sati – kaže Zagrepčanin Sajko te dodaje kako je domet automobila 80 kilometara te da može juriti do 80 km/h. Nasreću, u većini punionica punjenje je i dalje besplatno.

- Oglas -

Otkriva i na koje je putovanja išao u Trabantu.

– Bio sam u Rijeci. Tri puta sam ga do tamo punio. Prvo u Dugoj Resi, pa u Vrbovskom i na kraju u Delnicama. Sutradan sam se vraćao pa sam ga punio u Rijeci. Iz Rijeke sam išao u Crikvenicu pa na Gornje Jelenje i napunio ga u Delnicama. Tu sam vidio da je na uzbrdici dosta struje potrošio. Poslije nije bilo problema. Put do Rijeke trajao je samo devet sati – smije se Sajko.

Nije to jedino putovanje na kojem je testirao izdržljivost svog Trabanta. S njim je otišao i do Koprivnice.

– U jednom danu sam iz Zagreba do tamo i natrag prešao oko 210 kilometara. Putovanje je trajalo samo 15 sati – ponovno se šali Sajko.

Otkriva i zbog čega je automobil obojan u zeleno i narančasto.

- Oglas -

– Zelena simbolizira ekološko, a narančasto simbolizira boju sunca. Punionice u City Centar One su tako obojane pa slučajno odgovaraju s bojom automobila – kaže.

Nije mu to ni prvi Trabant kojeg je pretvorio u električno vozilo. Prvog je prodao prijatelju. Dodaje kako se više ne isplati vozila na gorivo pretvarati u električna.

– Sad ima kupiti automobila iz 2000. godine koja su tvornički električni i u kojima samo treba kupiti akumulator čija se cijena kreće od 1000 do 1500 eura – rekao je on.

Trenutačno radije obični bicikl pretvara u električni. Naime, električni bicikli su još uvijek daleko skuplji i više se isplati njihovo prebacivanje na strujni pogon. Otkriva i kako je jednom napravio i električnu rikšu te ju je na kraju prodao u Supetar na Braču. (af)

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti