Petak, 22. studenoga 2024.

Koprivnička tvrtka Sana delikatese ponovno primila priznanje za najdonatora

Osim zdravih delikatesa i premium začina, Sanina vizija budućnosti podrazumijeva spoj uživanja u hrani, ekološku svjesnost, te brigu o održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju, pa su ove godine potrošačima predstavili ekološke i inovativne Cool proizvode - slamke i žličice na bazi jabuke koje se čak mogu i pojesti

- Oglas -

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2020. godini, su Konzum Plus, Dukat i Sana delikatese. Za svoje humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje primili su priznanje “Najdonator”, koje četvrtu godinu zaredom dodjeljuju Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan.

Predstavnici nagrađenih tvrtki su na godinu dana dobili pravo korištenja titule „Najdonator“ i službenog logotipa. Dobili su i statuu čiji je dizajn, kao i onaj logotipa, izabran na natječaju na kojem je pobijedio mladi dizajner iz Vukovara Mirko Tivanovac.

Najveći donator u kategoriji malih i srednjih tvrtki, Sana delikatese, donirao je hrane prodajne vrijednosti 131.912,39 kuna, što čini čak 2.25 posto godišnjeg prihoda tvrtke.

- Oglas -

– Priznanje „Najdonator” već drugu godinu zaredom je za Sanu kao malo i mlado poduzeće velika čast. U protekloj godini smo iznos donirane hrane utrostučili u odnosu na prethodnu, što je u jeku pandemije iziskivalo iznimno velik angažman naših radnika. Donacije nisu ostvarene od viška prihoda, već su zdrave i kvalitetne namirnice spašene prije isteka roka valjanosti i donirane onima kojima je najpotrebnije. Socijalna osjetljivost, briga o okolišu i radnicima te zajednici osnovni su ciljevi društveno odgovornog poslovanja Sane na što smo izuzetno ponosni. Iako smo mala tvrtka, trudimo se stvarati pozitivne promjene i biti primjer da rad u skladu s načelima društvene odgovornost donosi napredak u svima aspektima društva, a tvrtkama bolju poslovnu učinkovitost i konkurentnost – kazala je direktorica tvrtke Silvija Repić.

Najdonator
Dobitnici nagrada ‘Najdonator’ s Biljanom Borzan // Foto: Sana delikatese

Ova koprivnička tvrtka primjer je uspješne poduzetničke priče koja ide u korak s globalnim trendovima na području zdrave prehrane, a kvalitetom svojih proizvoda i usluge pokazala je da je novim i inovativnim proizvodima moguće osvojiti srca hrvatskih potrošača, ali i vrhunskih chefova.

Najpoznatiji Sana proizvod je hummus, namaz od slanutka i sezama koji je ujedno i vrhunsko gourmet iskustvo. Izuzetnog je okusa i kvalitete, spravljen isključivo od svježih sastojaka i prema izvornoj recepturi. Ovo tisućljetno jelo Mediterana i Bliskog istoka visoke je nutritivne vrijednosti i ugodnog blagog okusa, a jede se u svim prilikama.

Osim zdravih delikatesa i premium začina, Sanina vizija budućnosti podrazumijeva spoj uživanja u hrani, ekološku svjesnost, te brigu o održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju, pa su ove godine potrošačima predstavili ekološke i inovativne Cool proizvode – slamke i žličice na bazi jabuke koje se čak mogu i pojesti.

Cool slamke su jestive slamke od prirodnih sastojaka kao što su primarno pšenica i vlakna jabuke te zaslađene steviol-glikozidom.

- Oglas -

Jestive Cool žiličice izrađene su od prirodnih sastojaka kao što su primarno rižino i kukuruzno brašno te jabučna vlakna, a zaslađene su sladilima i ne sadrže gluten.
Slamke su izuzetne kvalitete i čvrstoće, a izdrže do 60 minuta u hladnim napicima i čak do 20 minuta u toplim napicima, dok su jestive Cool žličice potpuno čvrste i izdržive kako kod konzumacije sladoleda tako i kod toplih napitaka.

Ovi proizvodi su toliko posebni da s pravom možemo reći da su revolucionarni, jer ne predstavljaju alternativu već ekološko rješenje problema plastičnog otpada.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti