Nadzorni odbor Podravke dao je konačnu suglasnost Upravi za informatičku i energetsku rekonstrukciju, kao i modernizaciju poslovne zgrade u Koprivnici. Podravkina poslovna zgrada sagrađena je 1979. godine te praktički pune 42 godine nije obnavljana. Ovime je projekt rekonstrukcije, koji se planira već dugi niz godina, ušao u fazu provedbe, a obuhvaća poslovnu zgradu sedmerokatnice, restoran, parkiralište i pripadajući okoliš.
Početak radova na rekonstrukciji i modernizaciji poslovne zgrade planiran je za 1. listopada ove godine, dok se završetak očekuje početkom srpnja iduće godine, nakon čega će uslijediti provedba tehničkog pregleda, primopredaja i useljenje zaposlenika u rekonstruiranu zgradu.
Rekonstrukcija i modernizacija poslovne zgrade provest će se u postojećim gabaritima na način primjeren izazovnoj poslovnoj godini, pažljivo upravljajući troškovima, te će se financirati iz operativnog novčanog tijeka, odnosno bez dodatnog zaduživanja.
Radovi bi trebali krenuti 1. listopada. Završetak radova na rekonstrukciji očekuje se početkom srpnja iduće godine nakon čega slijedi tehnički pregled, primopredaja te useljenje zaposlenika
Nakon dobivanja prethodne suglasnosti od Nadzornog odbora, početkom lipnja pokrenut je te kroz tri kruga natječaja, koji je trajao sve do kraja kolovoza, proveden putem elektronske aukcije postupak izbora dobavljača za realizaciju navedenog projekta koji je izradila koprivnička tvrtka Forma-Biro d.o.o. Nakon izvršene analize svih elemenata završnih ponuda donesena je odluka o izboru izvođača za izvođenje radova informatičke i energetske rekonstrukcije i modernizacije Podravkine poslovne zgrade te je kao najpovoljniji izvođač odabrana tvrtka Radnik d.d. iz Križevaca, uz cijenu u iznosu od 87,8 milijuna kuna. Navedeni iznos odnosi se na građevinsko-obrtničke radove, radove strojarskih instalacija, radove na fasadi te radove na elektroinstalacijama.
Rekonstrukcijom poslovne zgrade unaprijedit će se energetska učinkovitost, korporativna i informacijska sigurnost sustava te osigurati odgovarajući uvjeti za rad koji će potpuno zadovoljavati propisane norme te odgovarati novim zahtjevima u vremenu nakon pandemije uzrokovane korona virusom.
Projekt rekonstrukcije zgrade zahtijeva privremeno iseljavanje i preseljenje svih zaposlenika iz spomenute zgrade te osiguravanje zamjenskih radnih mjesta za svakog zaposlenika tijekom trajanja rekonstrukcije postojeće lokacije. Pripremne radnje za preseljenje zaposlenika na privremene lokacije započele su 1. lipnja, a s današnjim danom započinje premještaj zaposlenika koji će se odvijati kroz naredna dva tjedna.
Vrijedi istaknuti kako je projektom rekonstrukcije i modernizacije zgrade predviđeno i očuvanje svih materijalnih elemenata umjetničke vrijednosti na postojećoj lokaciji. Posebna pozornost posvetila se tomu da se svi takvi elementi očuvaju te da se uklope u novi dizajn prostora.
Nakon nedavno donesene odluke o ulaganju u klimatizaciju Podravkinih proizvodnih pogona, za koju se očekuje da se provede do kraja ove godine, odlukom o rekonstrukciji poslovne zgrade nastavlja se proces poboljšanja radnih uvjeta za Podravkine zaposlenike.