Na natjecanju Digitalni učenički inkubator u kojem je sudjelovalo više od 1900 učenika i nastavnika, više od 160 škola i 170 projekata, tim učenika križevačke Osnovne škole Vladimir Nazor u sastavu Monika Bolfan 8.c, Frane Marinković 8.b, Mate Babić 8.b i Marija Katić iz 8.b pod mentorstvom učitelja Saše Petrinića osvojio je visoko 2. mjesto.
Njihov projekt Virtualni asistent za upis u srednju školu prepoznat je od strane žirija kao nešto inovativno, novo i smisleno.
“Na projektu se radilo 2,5 mjeseca uz dosta teške uvjete s obzirom na to da se nismo mogli sastajati uživo već online. Svaki tjedan pratili smo predavanja uglednih profesora, stručnjaka i poslovnih ljudi te izvršavali zadatke koji su nam bili postavljeni. Uz to razvijali smo aplikaciju odnosno chatbot koji učenicima osmih razreda omogućava izbor škola i zanimanja te pomaže kod prikupljanja potrebne dokumentacije za upis kao i prijavu na upisi.hr. Puno odricanja i truda na kraju se isplatilo”, rekao je učitelj Saša Petrinić.
Digitalni učenički inkubator namijenjen je učenicima svih osnovnih (viši razredi) i srednjih škola u Hrvatskoj, a cilj mu je okupiti sve one koji žele razvijati svoje kreativne potencijale, razmišljati drugačije, maštati i sanjariti te mijenjati svijet.
Inkubator su pokrenuli Školska knjiga, Institut za inovacije te Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment kako bi potaknuli učenike na kreativno promišljanje i angažirali ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata u ovim izazovnim trenutcima socijalnog distanciranja.