Petak, 22. studenoga 2024.

Pampa-tea osvaja svijet, o njihovim čajevima u piramidama pisao i najprestižniji portal za ambalažu i dizajn novih proizvoda

Budući da je do sada bilo jako malo recenzirano i opće spomenuto proizvoda iz Hrvatske na tom portalu, smatramo to još jednom potvrdom našeg iskrenog i kvalitetnog rada stvaranja najboljih domaćih čajeva, poručuju braća Krešimir i Domagoj Krznarić, vlasnici svakim danom sve uspješnije koprivničke tvrtke Pampa-tea

- Oglas -

Prije tri tjedna iz koprivničke tvrtke Pampa-tea ponosno su objavili kako su njihovi “Pampa-tea” čajevi dobili prestižnu oznaku Hrvatske gospodarske komore “Hrvatska kvaliteta”.

“Hrvatska kvaliteta ili Croatian quality” je oznaka koju dobiva vrlo mali broj tvrtki, obrta i OPG-ova.

Cilj oznake je da potencijalni kupac lakše prepozna najkvalitetniji proizvod koji traži s naglaskom na hrvatske proizvođače.

- Oglas -

“Dobivanjem ovog znaka dobili smo potvrdu i priznanje da razvijamo i radimo najkvalitetnije domaće čajeve na području Hrvatske”, poručila su braća Krešimir i Domagoj Krznarić, vlasnici svakim danom sve uspješnije koprivničke tvrtke Pampa-tea.

Nešto ranije, u rujnu, na prestižnom međunarodnom natjecanju Great Taste Award njihova Bakina kamilica osvojila je zvjezdicu u kategoriji biljnih čajeva.

“Ponosni smo što je naša Bakina kamilica osvojila zvjezdicu. To je još jedna potvrda da radimo najkvalitetnije čajeve i jako smo ponosni na sve naše proizvode, a pogotovo na našu hrvatsku Bakinu kamilicu – istaknula su braća Krznarić, koja su sredinom ove godine uspjela gotovo nemoguće dogovorenom distribucijom svojih čajeva u mjesta rođenja svih čajeva – Hong Kong, Kinu i ostatak Azije. Više o tome pročitajte OVDJE.

Kamilica ubrana na podravskim plantažama koja se nalazi u Bakinoj kamilici spada u najkvalitetnije sorte kamilice na svijetu. Kod izrade se koriste čisti odabrani cvjetovi koje karakterizira specifičan aromatičan slatkasti okus te sadrži 100% prirodne i sušene čiste cvjetove kamilice.

Na sam rođendan grada Koprivnice, 4. studenoga, na svečanoj sjednici dodijeljena im je i “Plaketa grada Koprivnice” za sveukupni doprinos razvoju obrtništva na području Grada Koprivnice. Nimalo slučajno i potpuno zasluženo.

- Oglas -

Dokaz tome je novo veliko priznanje koje su dobili. Naime, s druge strane Atlantika ponovno dolaze sjajne vijesti za koprivničku tvrtku Pampa-tea.

“Jako smo ponosni, sretni i zadovoljni što se nakon dobivanja Great Taste zvjezdice i  dobivanja oznake Hrvatska kvaliteta o našim čajevima u piramidama piše i na najprestižnijem portalu za ambalažu i dizajn novih proizvoda – thedieline.com“, ističu Krznarići.

Inače, Dieline je portal koji okuplja najbolje svjetske dizajnere, fotografe, brand menagere i ostale kreativce koji nasumično biraju proizvode te ih recenziraju prema svojem profesionalnom zapažanju.

U moru odličnih i kreativnih svjetskih rješenja ambalaže i dizajna tako su se našli i koprivnički “Pampa-tea” čajevi u piramidama.

“Budući da je do sada bilo jako malo recenzirano i opće spomenuto proizvoda iz Hrvatske na tom portalu, smatramo to još jednom potvrdom našeg iskrenog i kvalitetnog rada stvaranja najboljih domaćih čajeva”, poručuju vlasnici ove koprivničke tvrtke.

Recenzirao ih je poznati svjetski pisac, fotograf i kustos Shawn Binder.

“Čaj za svako godišnje doba! Tvrtka čaja Pampa-tea koristi lokalnog umjetnika koji oslikava scenu za svaku mješavinu, a kroz njihov rad jasno je da je ovo ljubavno pismo zemlji u kojoj se bilje uzgaja. Tamnoplava naljepnica nalik pečatu daje kohezivan izgled marki, a istovremeno omogućava da različite slike daju jedinstvenu osobnost svakoj vrsti čaja. Ako tražite dizajn koji ulijeva lijepa umjetnička djela i poštovanje prema zemlji u kojoj je stvoren, čajna tvrtka Pampa-tea postiže u najboljem mogućem smislu”, napisao je Shawn Binder, freelance pisac, fotograf i redatelj koji živi u Los Angelesu.

Radi kao kustos zajednice za portal ilovecreatives.com gdje nevjerojatne umjetnike povezuje s poslovnim mogućnostima.

“Da bi naša ambalaža bila tako privlačna, lijepa i prepoznatljiva svakako nije bio plod slučajnosti, nego dugogodišnjeg promišljanja, istraživanja i rada da bi postigli ono što smo htjeli i na kraju uspjeli.

Htjeli smo povezati tradiciju branja bilja na ovom području (Podravina i ostatak Hrvatske) i nešto što nas opisuje i po ćemo smo poznati u svijetu umjetnosti iz naših krajeva – naivna umjetnost, popularna naiva.

Naravno, to nismo mogli sami napraviti nego su nam jako pomogli Ivan Andrašić – naš svjetski poznati slikar naivne umjetnosti koji je za nas oslikao kutije u svom jedinstvenom i prepoznatljivom stilu te Aljoša Lijić iz dizajn studija Graphein koji je to sve oblikovao u predivne i prepoznatljive kutije.

Jako smo zahvalni jer smo svi zajedno odradili odličan posao što je upravo potvrđeno objavom na tom prestižnome portalu. Ali, tu nećemo stati! Uskoro ćemo predstaviti neke nove stvari, zato budite strpljivi i pratite nas dalje. Još jedno hvala svima na pomoći i podršci u kreiranju naših proizvoda”, poručili su Krešimir i Domagoj Krznarić.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti