Saborski zastupnik SDP-a Tomislav Golubić i gradonačelnik Križevaca Mario Rajn održali su u srijedu u SDP-ovim prostorijama u Koprivnici konferenciju za novinare na temu prometne infrastrukture.
– Obraćamo vam se i kao budući župan i njegov zamjenik kako bismo razjasnili neke stvari oko prometne infrastrukture i uloge Županije u njenoj izgradnji – rekao je u uvodu Tomislav Golubić, predsjednik koprivničko-križevačkog SDP-a i kandidat za župana na predstojećim lokalnim izborima.
Otkrio je kako je od ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića zatražio odgovore na pitanja o brzoj cesti od Vojakovačkog Kloštra do Koprivnice te o dionici Đurđevac – Bjelovar koja se također spominjala u posljednje vrijeme.
– Zahtjev za lokacijsku dozvolu brze ceste od Vojakovačkog Kloštra do Koprivnice je šest mjeseci stajao u nekoj ladici. Može se očekivati da će lokacijska dozvola biti izdana do kraja 2025. godine, te bi se početkom 2027. mogla nastaviti gradnja brze ceste. U drugim županijama prometni projekti imaju prioritete, no jasno je da brza cesta u našoj županiji neće biti izgrađena do 2030. godine, kako je to najavio premijer Plenković – upozorava Golubić.
Dodao je kako je planirana fazna gradnja, s dvije kolničke trake, te je upozorio da nije dobro da brza cesta ‘stane’ u Velikoj Mučnoj, već da mora doći do Koprivnice.
Spomenuo je Golubić još dvije stvari koje smatra važnima za ovaj kraj kad je promet u pitanju. Prva je podravska brza cesta, a druga sigurnost prometa na državnim cestama u Koprivničko-križevačkoj županiji.
– Podravska brza cesta od Varaždina do Iloka trebala bi imati prioritet, ali nije napravljeno ništa. To nije dobro, u najmanju ruku bi se trebali definirati koridori u prostornim planovima. Što se tiče sigurnosti prometa u županiji, nama će kao budućoj županijskoj vlasti prioritet biti izgradnja pješačkih staza u svim mjestima kojima prolaze državne ceste – najavio je Golubić.
Mario Rajn je dodao kako, osim gospodarskog razvoja, brza cesta građanima donosi i sigurnost.
– Brza cesta ne može smatrati završenom ako ćemo se zadovoljiti mrvicama, odnosno ako ne bude izgrađena u cijelosti, do Koprivnice – naglasio je gradonačelnik Križevaca.
Spomenuo je Rajn i primjer iz Carevdara gdje su Hrvatske ceste i Grad Križevci bez Županije dogovorili izgradnju pješačke staze na dionici od 322 metra.
– Imamo župana i Županiju koji ne sudjeluju i ne žele sudjelovati u modelima pod opravdanjem da to nije njihova nadležnost. Bez toga neće biti realizacije projekata. To je ono što mi već sada radimo, a kad postanemo župan i dožupan, radit ćemo još više – zaključio je Golubić.