Srijeda, 22. siječnja 2025.

‘Sajam s dušom’: tradicija i razvoj u modernom izdanju ovogodišnjeg Viroexpa

Viroexpo je kroz godine postao simbol sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja

- Oglas -

‘Sajam s dušom’ je i službeno postao sloganom Viroexpa, a predstavljen je novi vizualni identitet koji je nastao u suradnji s renomiranom virovitičkom tvrtkom Becker.

Od 14. do 16. veljače u Virovitici će se održati 28. izdanje ovog poznatog sajma.

Jedna od najvećih gospodarskih i poljoprivrednih manifestacija u Republici Hrvatskoj, Međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, već gotovo tri desetljeća mjesto je susreta poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika.

- Oglas -

U Sali za sastanke Virovitičko-podravske županije predstavljen je novi vizualni identitet 28. Viroexpa.

Viroexpo je kroz godine postao simbol sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja, a transformacija i modernizacija vizualnog identiteta iskorak je kojim se dodatno osnažuje prepoznatljivost i značaj ovog jedinstvenog sajma.

– Nakon 27 godina, došlo je vrijeme da moderniziramo našu priču, naš logo i pokažemo što smo radili u proteklih nekoliko mjeseci. Držali smo se tradicije i određenih elemenata otprije, no, jer smo poljoprivredni sajam obogaćen gospodarstvom, poduzetništvom i obrtništvom, određene elemente radili smo u tom smjeru. Tako dominira zelena boja koja simbolizira održivost, zeleni razvoj, tranziciju i tradiciju. Također, imamo primarne i sekundarne elemente koji pojašnjavaju poljoprivredu, gospodarstvo, sjemenarstvo, povrtlarstvo, ali i rast, zajedništvo, suradnju, poslovne razgovore i sve ostalo što obilježava naš sajam. Logo je izradila lokalna tvrtka Becker koja je naš dugogodišnji partner na sajmu, prati nas i najbolje može prezentirati sve ono što „Sajam s dušom“ jest, odnosno novu tranziciju sajma i okretanje na nova tržišta – rekao je Bojan Mijok, direktor sajma Viroexpo, a ujedno i županijski pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu.

Službeni slogan Viroexpa, ‘Sajam s dušom’, govori o ljudima, njihovim pričama, radu i vizijama. Naglašava vrijednosti koje sajam čine posebnim, a to su toplina, autentičnost i bliskost te mjesto razmjene ideja, iskustava i zajedničkih ciljeva što ga svake godine čini sve popunjenijim.

– Sajamski prostor Viroexpa je popunjen 85 posto, a vjerujemo da će do kraja tjedna biti popunjen do kraja što opet dokazuje da je naš sajam prepoznatljiv, da je odlična pozornica svim izlagačima, ne samo iz naše županije, ne samo iz Slavonije, već i iz cijele Hrvatske. Tu su i uvijek one slatke brige, a to je kako naći kvadrat više za one izlagače koji se jave kasnije. Zasigurno da je sajam mjesto gospodarskih susreta naših poduzetnika, obrtnika, ali isto tako da prezentiraju svoje proizvode i usluge svim onim posjetiteljima koji dođu na sajam. Znamo da je naš sajam jedan od najposjećenijih sajmova i to je sigurno ono što privlači izlagače. Ove godine ponovno vraćamo zemlju partner, Slovačku, ali isto tako imamo i županiju partner, Bjelovarsko-bilogorsku županiju, i vjerujem da će se i oni na najbolji mogući način prezentirati našim poduzetnicima, ali i svim našim posjetiteljima – rekao je virovitičko-podravski župan i predsjednik Organizacijskog odbora Viroexpo Igor Andrović.

- Oglas -

Cijeli članak možete pročitati OVDJE.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti