Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore (HGK) započela je novo izdanje svoje društveno odgovorne kampanje “Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne”, koju provodi u više od 1558 prodavaonica, priopćili su iz HGK-a.
U sklopu kampanje, diljem zemlje bit će istaknuti edukativni materijali koji upozoravaju na dosljednu primjernu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima. Među trgovačkim lancima koji sudjeluju u kampanji su i Kaufland, Konzum, Metro, Spar i Studenac.
Grupacija proizvođača piva pri HGK-u već desetljeće provodi kampanju ‘Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne’ čime želi doprinijeti sprječavanju maloljetničke konzumacije alkohola.
Iz HGK-a poručuju da je riječ o društvenom problemu koji ‘zahtijeva višerazinska partnerstva’ te su ponosni što će, u sklopu suradnje s vodećim trgovačkim lancima, poruke kampanje biti istaknute u dosad najvećem broju prodavaonica.
“Vjerujemo da ćemo na ovaj način dosegnuti još veći broj ljudi, osobito trgovaca i roditelja maloljetnika, i dodatno osvijestiti sugrađane o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola”, rekla je predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore Ljudmila Bratko Gašpić.
U sklopu kampanje, na njezinoj internetskoj stranici, dostupan je i vodič za roditelje, pripremljen u suradnji s udrugom ‘Ti si OK’.
Roditelji u njemu mogu naći smjernice koje će im pomoći u odgojnom postupanju s maloljetnicima, pokazati im kako mogu otvoreno razgovarati i izgraditi odnos temeljen na povjerenju, ali i osvijestiti im važnost strukturiranog slobodnog vremena u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola, navode iz HGK-a.