Srijeda, 27. studenoga 2024.

Belupo predstavio novi vizualni identitet

Osuvremenjujući elemente poput vizije i ključnih vrijednosti, Belupo nastoji artikulirati svoju svrhu izvan okvira poslovne dobiti. Ta svrha temelji se na posvećenosti zdravlju, dobrobiti svih pacijenata i održivom poslovanju

- Oglas -

Koprivnička farmaceutska kompanija Belupo, koja djeluje u sklopu Grupe Podravka, u srijedu je predstavila svoj novi vizualni identitet.

Dio je to strateškog plana koji obuhvaća ambiciozne ciljeve rasta, osvajanje novih tržišta i jačanje pozicije na postojećima, a koji se žele postići i jačanjem prepoznatljivosti.

“Kako bismo odgovorili na izazove budućnosti, provodimo transformaciju našeg brenda i kompanije u modernu, sigurnu i pouzdanu farmaceutsku kompaniju. Belupo iza sebe ima tradiciju dugu 53 godine i s jasnim, ambicioznim planovima za budućnost ostajemo i dalje najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja,” istaknuo je predsjednik uprave Belupa Hrvoje Čeović.

- Oglas -

Novom vizijom ‘Biti najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja’ te postojećim sloganom ‘Zdravo budi’, ostvaruje se svrha kompanijskog poslovanja u proizvodnji lijekova visoke kvalitete za svakog pacijenta te pridonosi međusobnom razumijevanju svih uključenih u odabir optimalne terapije.

Osuvremenjujući elemente poput vizije i ključnih vrijednosti, Belupo nastoji artikulirati svoju svrhu izvan okvira poslovne dobiti. Ta svrha temelji se na posvećenosti zdravlju, dobrobiti svih pacijenata i održivom poslovanju.

Nova brend strategija i vizualni identitet ima za cilj modernizirati imidž Belupa uz zadržavanje statusa pouzdanog partnera i pomagača u lancu zdravstvene zaštite. Zato je temeljna vrijednost Belupa, srčanost, istaknuta i u logotipu.

Kako bi nova brend strategija i vizualni identitet Belupa bio u skladu s potrebama i u službi ostvarivanja postavljenih poslovnih strateških ciljeva, angažirana je domaća agencija svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey.

“U procesu rebrandinga Belupa, cilj nam je bio povezati temeljnu vrijednost brenda Grupe Podravka – srčanost – s farmaceutskom industrijom, čiji je Belupo istaknuti dio. Kroz novi vizualni identitet, željeli smo istaknuti brigu i predanost pacijentima, što je ujedno i srž farmaceutske djelatnosti. Novi identitet prenosi poruku o ljubavi prema zdravlju, kvaliteti i životu”, rekao je kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa.

- Oglas -
Belupov novi logo
Belupov novi logo // Foto: Belupo

“Početkom ove godine predstavili smo novi vizualni identitet Grupe Podravka, a ovaj Belupov novi vizualni identitet nastavak je tog procesa te je na njega naslonjen. Sinergija Podravke i Belupa na ovaj je način i vizualno prikazana. Korištenje simbolike srca, koje se oduvijek povezuje s Belupom i Podravkom, nastavljeno je te sam sigurna da će doprinijeti prepoznavanju i prepoznatljivosti Grupe”, predsjednica uprave Podravke. poručila je Martina Dalić.

Novi korporativni identitet Belupa ujedno je nastavak procesa rebrandinga koji je provela Grupa Podravka u siječnju ove godine, a u čijem je osmišljavanju također sudjelovala agencija Bruketa&Žinić&Grey. Više o svemu možete pročitati u nastavku…

Podravka svečano predstavila novi vizualni identitet

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti