Koprivnička farmaceutska kompanija Belupo, koja djeluje u sklopu Grupe Podravka, u srijedu je predstavila svoj novi vizualni identitet.
Dio je to strateškog plana koji obuhvaća ambiciozne ciljeve rasta, osvajanje novih tržišta i jačanje pozicije na postojećima, a koji se žele postići i jačanjem prepoznatljivosti.
“Kako bismo odgovorili na izazove budućnosti, provodimo transformaciju našeg brenda i kompanije u modernu, sigurnu i pouzdanu farmaceutsku kompaniju. Belupo iza sebe ima tradiciju dugu 53 godine i s jasnim, ambicioznim planovima za budućnost ostajemo i dalje najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja,” istaknuo je predsjednik uprave Belupa Hrvoje Čeović.
Novom vizijom ‘Biti najpouzdaniji partner na putu ozdravljenja’ te postojećim sloganom ‘Zdravo budi’, ostvaruje se svrha kompanijskog poslovanja u proizvodnji lijekova visoke kvalitete za svakog pacijenta te pridonosi međusobnom razumijevanju svih uključenih u odabir optimalne terapije.
Osuvremenjujući elemente poput vizije i ključnih vrijednosti, Belupo nastoji artikulirati svoju svrhu izvan okvira poslovne dobiti. Ta svrha temelji se na posvećenosti zdravlju, dobrobiti svih pacijenata i održivom poslovanju.
Nova brend strategija i vizualni identitet ima za cilj modernizirati imidž Belupa uz zadržavanje statusa pouzdanog partnera i pomagača u lancu zdravstvene zaštite. Zato je temeljna vrijednost Belupa, srčanost, istaknuta i u logotipu.
Kako bi nova brend strategija i vizualni identitet Belupa bio u skladu s potrebama i u službi ostvarivanja postavljenih poslovnih strateških ciljeva, angažirana je domaća agencija svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey.
“U procesu rebrandinga Belupa, cilj nam je bio povezati temeljnu vrijednost brenda Grupe Podravka – srčanost – s farmaceutskom industrijom, čiji je Belupo istaknuti dio. Kroz novi vizualni identitet, željeli smo istaknuti brigu i predanost pacijentima, što je ujedno i srž farmaceutske djelatnosti. Novi identitet prenosi poruku o ljubavi prema zdravlju, kvaliteti i životu”, rekao je kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa.
“Početkom ove godine predstavili smo novi vizualni identitet Grupe Podravka, a ovaj Belupov novi vizualni identitet nastavak je tog procesa te je na njega naslonjen. Sinergija Podravke i Belupa na ovaj je način i vizualno prikazana. Korištenje simbolike srca, koje se oduvijek povezuje s Belupom i Podravkom, nastavljeno je te sam sigurna da će doprinijeti prepoznavanju i prepoznatljivosti Grupe”, predsjednica uprave Podravke. poručila je Martina Dalić.
Novi korporativni identitet Belupa ujedno je nastavak procesa rebrandinga koji je provela Grupa Podravka u siječnju ove godine, a u čijem je osmišljavanju također sudjelovala agencija Bruketa&Žinić&Grey. Više o svemu možete pročitati u nastavku…