Nakon gotovo 10 godina od zadnjeg osvježenja, Vegeta dobiva novi vizualni izričaj kojim podiže svoju vidljivost i globalnu atraktivnost. Cilj je da Podravkina inovacija i globalno najprepoznatljiviji proizvod ovim redizajnom privuče nove generacije potrošača te dodatno doprinese općoj poznatosti Vegete, priopćili su iz koprivničke kompanije.
Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024. u njemačkom Kölnu. Ovaj je sajam, koji organizira jedan od vodećih njemačkih i europskih trgovačkih lanaca, prigoda za predstavljanje novog izgleda Vegete, s obzirom na jačanje Podravkine pozicije i njenih ključnih brendova, posebice na tržištima zapadne Europe. Strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već je u prvih šest mjeseci ove godine dala rezultate pa je upravo u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje. U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je u najznačajnijoj mjeri doprinijela Vegeta. Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete zbog čega je upravo to tržište izabrano kao prvo na kojem će se pojaviti čuveni Podravkin brend u novom izdanju, ističu iz kompanije.
“U skladu sa strategijom daljnjeg razvoja Vegete kojom se želi iskoristiti njen puni potencijal, osobito na inozemnim tržištima, Vegetu smo učinili atraktivnijom, modernijom i bližom potrošačima širom svijeta. Na projektu smo radili vrlo studiozno i s velikom pažnjom kako bi se uravnotežilo povijesno nasljeđe i prepoznatljivost Vegete s očekivanjima novih generacija potrošača. Odabrani dizajn je testiran i izuzetno pozitivno ocijenjen na nekoliko tržišta što je jako važno u osiguravanju postavljenih strateških ciljeva – ostvariti globalnu prisutnost i prepoznatljivost Vegete te zadržati snažnu lidersku poziciju u prodaji dodataka jelima u Europi. Redizajnom ambalaže zadržavamo temelje prepoznatljivosti Vegete prenoseći potrošačima ono najvažnije – užitak izvrsnog okusa jela pripremljenog s Vegetom”, istaknuo je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe i direktor poslovnog programa kulinarstvo.
Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su tako da naglase ono najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac. Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda.
Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski uglednom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu. BrandOpus je agencija koja posluje diljem svijeta i ima ekspertizu osmišljavanja dizajna koji će biti privlačan na različitim tržištima, od Njemačke preko Hrvatske pa sve do Australije.
O suradnji s Podravkom i samom projektu direktor agencije Daniel Wegrzyn rekao je da im je bilo zadovoljstvo surađivati s Podravkom na redizajnu Vegete koja ima status ikone.
“Tijekom razvoja novog dizajna željeli smo zadržati sve karakteristične i prepoznatljive značajke te im udahnuti novi život i značenje. Novi dizajn odražava našu želju da Vegeta ima značajnu ulogu u kuhinjama potrošača diljem svijeta i da im pomogne pokazati najbolje od sebe u svakom jelu koje pripremaju”, kazao je Daniel Wegrzyn.
Nakon predstavljanja na sajmu, Vegeta u novom ruhu naći će se na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine.