Zbog radova u sklopu projekta „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica“, pruga državna granica – Botovo – Dugo Selo bit će zatvorena za promet između kolodvora Križevci i Koprivnica od 8. do 31. kolovoza 2024. od 8.15 do 16.15 sati (osim nedjeljom i praznikom).
U tom razdoblju putnike će na relacijama Križevci – Koprivnica i obratno te Križevci – Koprivnica – Kloštar umjesto vlakova prevoziti autobusi prema rasporedu na poveznici.
Informacije o mjestima zaustavljanja autobusa nalaze se OVDJE.
”Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja”, poručuju iz HŽ Infrastruktura.
Nakon opsežnijeg zatvora pruge koji je na snazi bio protekloga vikenda od 3. do 6. kolovoza, za vrijeme kojega su se putnici također prevozili zamjenskim autobusima, vidljivi su rezultati odrađenih radova.
Naime, u promet je pušteno dodatnih 800 metara novog (budućeg desnog) kolosijeka između kolodvora Križevci i Lepavina, a u promet je dosad ukupno pušteno gotovo 20 km nove pruge. Dio novoizgrađenog kolosijeka prolazi pored visokog usjeka i novoizgrađenog mosta Koprivnica 1 te se ponovno spaja na otvorenu prugu neposredno prije kolodvora Lepavina.
Navedeno preusmjeravanje prometa uvertira je u sljedeći veći zahvat krajem listopada kada se planira otvoriti i preusmjeriti promet na novoizgrađenu dionicu pruge i dijela kolodvora ukupne duljine 20 kilometara od stajališta Majurec do kolodvora Mučna Reka.
Preusmjeravanje započinje neposredno pred stajalištem Majurec gdje će se promet vlakova usmjeriti na novi (budući lijevi) kolosijek preko vijadukata Carevdar i Komari te tunela ispod nadvožnjaka Lepavina 2, zatim kroz dio kolodvora Lepavina te (budući lijevi) kolosijek otvorene pruge na dionici Lepavina – Mučna Reka. U tu svrhu planira se i otvaranje novoizgrađenih bočnih perona uz lijevi kolosijek u stajalištima Majurec, Vojakovački Kloštar i Carevdar, bočnog perona u kolodvoru Lepavina te petog i šestog kolosijeka za prijem i otpremu vlakova u kolodvoru Lepavina.
Nakon navedenog preusmjeravanja steći će se uvjeti za rekonstrukciju preostalog dijela postojećeg kolosijeka otvorene pruge i kolodvora Lepavina te se očekuje da na navedenom dijelu svi građevinski radovi budu privedeni kraju do prve polovine sljedeće godine. Osim toga, do kraja ove godine plan je završiti sve građevinske radove od kolodvora Koprivnica do državne granice s Mađarskom te u promet pustiti dodatnih 20 kilometara pruge.
Svim navedenim aktivnostima bilježi se značajan napredak radova.
Cilj je postići zakazane rokove, a glavni od njih je završetak projekta do kraja sljedeće godine, poručuju iz HŽ infrastrukture.