U Hrvatskoj je u prvom ovogodišnjem tromjesečju prodano 15.205 novih automobila, što je 14,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, pokazuju podaci o novim registracijama koje prenosi agencija Promocija plus.
Najprodavanija je u tom razdoblju bila Škoda s 1933 automobila i 12,7 posto tržišta. Slijedi Volkswagen s 1402 automobila i 9,2 posto tržišta te Renault koji je s 1222 prodana automobila ostvario tržišni udjel od 8,04 posto.
Među pet najprodavanijih marki novih automobila u prvom tromjesečju su i Suzuki i Toyota.
Gledajući samo ožujak, u Hrvatskoj je tijekom toga mjeseca prodano 6258 novih automobila, što je gotovo jednako kao lani, odnosno 16 automobila manje.
Najprodavaniji model u prvom kvartalu je Škoda Octavia, a slijede Suzuki Vitara, Renault Clio, Toyota Yaris Cross i Dacia Duster.
Prema tipu pogonskog goriva, u prva tri mjeseca kupljeno je 46 posto novih automobila na benzin, 18 posto na dizel, 1,4 posto na struju, tri posto na plin te 31,5 posto hibrida.