Đurđevac je prije šest godine prepoznao važnost osiguravanja pomoćnika u nastavi, a sredstava za financiranje projekta svake godine osigurava putem Europskog socijalnog fonda, Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU te iz vlastitog proračuna.
Nakon provedenog natječaja za zapošljavanje i odabira, đurđevačkoj knjižnici, gradonačelnik Hrvoje Janči i ravnatelj Osnovne škole Đurđevac Danijel Domišljanović potpisali su ugovore o radu s 12 pomoćnika u nastavi te jednim komunikacijskim posrednikom na razdoblje od deset mjeseci. Tako će od ponedjeljka 12 učenika krenuti na nastavu sa svojim pomoćnikom.
Očekuje se uskoro dobivanje suglasnosti od Ministarstva znanosti i obrazovanja za zapošljavanje još jednog pomoćnika u nastavi koji je potreban još jednom učeniku s teškoćama za lakše svladavanje nastavnog gradiva.
Ravnatelj je pozdravio sve prisutne i čestitao izabranim pomoćnicima te istaknuo pozitivna iskustva učenika s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja, kao i nesebičnu pomoć i trud pomoćnika. Također, zaželio im je uspješan rad i ugodan boravak u školi.
“Cilj nam je bio zaposliti što više osoba kako bi se djeci s teškoćama osigurao dovoljan broj pomagača koji su im potrebni za savladavanje i praćenje nastavnog sadržaja. Četiri pomoćnika u nastavi su raspoređena i u Odjele za djecu s teškoćama u razvoju gdje boravi najveći broj djece s težim teškoćama, stoga je tamo i veća potreba za pomoćnicima”, istaknuo je gradonačelnik.
“Pomoćnici u nastavi i učenici postali puno više od pomagača u učenju i socijalizaciji, postali su prijatelji. Svako dijete je drugačije, što znači da je pojedinom učeniku potrebno prilagođavati sadržaje i metode rada. Pomoćnici u nastavi za svoje učenike moraju imati beskrajno strpljenje i razumijevanje, a ponajviše u ovoj situaciji kada se moraju poštivati i posebne epidemiološke mjere. Želim vama i učenicima o kojima brinete još jednu uspješnu školsku godinu i puno uspjeha”, kazao je Janči.
Na kraju ugodnog druženja pomoćnici u nastavi su s gradonačelnikom razmijenili svoja dosadašnja iskustva i razmišljanja o radu s učenicima s teškoćama te dodali kako se nadaju da će sa svojim učenicima i dalje imati dobar odnos i suradnju.
Ukupna vrijednost projekta je 2,2 milijuna kuna, a preko Europskog socijalnog fonda osigurano je 92% sredstava, dok će preostali dio od 178.000 kuna osigurati Grad uz sufinanciranje Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU.