Petak, 22. studenoga 2024.

Podravka svečano predstavila novi vizualni identitet

'Kako bi olakšala suvremenu komunikaciju i globalni tržišni nastup, Podravka je uvela novi korporativni logotip Grupe Podravka koji će se, po prvi puta, odvojiti od proizvodnog logotipa brenda Podravka', poručili su iz kompanije

- Oglas -

Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojila korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka.

”Kao suvremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvode prodaje na više od 60 tržišta.

Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala i podržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijom održivosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet”, poručili su iz kompanije.

- Oglas -

Vizualni identitet izradila je hrvatska agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.

Podravkini logotipi kroz povijest // Foto: Podravka

Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođen novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.

– Novo rješenje je fleksibilnije i pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda i najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate te senzualne forme – komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti