Ponedjeljak, 25. studenoga 2024.

FOTO Tvrtka Sana delikatese proslavila 10. rođendan, Silvija Repić: ‘Ponosni smo što je Sana postala sinonim za uživanje u finoj hrani’

Do danas Sana broji više od 250 proizvoda koji su dostupni na više od 1500 lokacija u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Za veliki uspjeh brenda zaslužan je i Sanin vrijedni tim koji čini 12 djelatnika uz brojne stručne suradnike

- Oglas -

Sana delikatese iz Koprivnice obilježava 10 godina od osnutka tvrtke. Tim su se povodom prošlog petka u ugodnom ambijentu Submarine restorana u Zagrebu okupili brojni partneri i prijatelji Sane.

U Sani znaju kako pripremiti vrhunski gurmanski doživljaj pa su gosti uživali u ukusnim jelima pripremljenim pod motom ‘Uživaj zdravo!’ s najpoznatijim Sana namirnicama biljnog podrijetla. Osim gurmanskih doživljaja, uzvanici su za uspomenu ponijeli fotografije s Photo Booth scene, a bogati Sana goodie bag svakog gosta će još danima častiti finim i zdravim delicijama.

Sana proizvodi odlikuju se vrhunskim okusom i visokim nutritivnim vrijednostima, a podsjećaju nas da je hrana važan izvor zdravlja i zadovoljstva te da se itekako može zdravo uživati.

- Oglas -

Sana ‘Uživaj zdravo!’ priča započela je s hummusom, jednim od najpoznatijih i najzdravijih namaza na svijetu. Do danas Sana broji više od 250 proizvoda koji su dostupni na više od 1500 lokacija u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Za veliki uspjeh brenda zaslužan je i Sanin vrijedni tim koji čini 12 djelatnika uz brojne stručne suradnike.

“Razvijanje brenda od nule u segmentu zdrave hrane premium kvalitete pravi je izazov u Hrvatskoj. U ovih 10 godina susretali smo se s brojnim krizama i preprekama, a fokus, upornost i predanost cijelog tima bili su ključni za uspjeh. Ovih 10 godina obilježili su kreativnost u razvoju proizvoda i usmjeravanje fokusa na kvalitetu, kako proizvoda, tako i usluga namijenjenih našim kupcima i potrošačima. Osim toga, trudimo se njegovati fer pristup poslovnim partnerima i zaposlenicima, brinuti se o okolišu te biti socijalno osjetljivi donirajući najpotrebnijima, za što smo dobili i priznanje Najdonator. Ponosni smo što je Sana postala sinonim za uživanje u finoj hrani koja daje dobar osjećaj”, istaknula je vlasnica tvrtke Silvija Repić.

Osim ukusnih i zdravih proizvoda, kao što su hummus, guacamole, razne vrste funkcionalnih sireva, premium začina i dekoracija, delicija od kestena te čipsa od jabuke, Sana je napravila iskorak i u segmentu ekoloških slamki te žličica na bazi vlakana jabuke. Kao distributer Sana okuplja i sjajne domaće brendove poput obiteljskog imanja Kapronca, Ekipe, Vegetariane, Materije i Enciana pa HoReCa partnerima uz svoje proizvode nudi široki i zanimljivi asortiman.

Od brojnih priznanja koje je dobila tijekom 10 godina treba istaknuti priznanje Najdonator koje je Sani dodijeljeno u kategoriji malih i srednjih poduzeća čak tri godine zaredom otkako postoji ta kategorija. Kako kažu, nestrpljivo čekaju objavu ovogodišnjih rezultata.

U Sani marljivo razvijaju i nove proizvode koje će svi ljubitelji zdrave hrane premium kvalitete imati priliku degustirati već početkom iduće godine.

- Oglas -

Uspjehe treba proslaviti s dragim ljudima, stoga za sve poklonike ovoga brenda tijekom studenoga Sana priprema darivanja, degustacije, evente i kulinarske radionice, a u web shopu na stranici www.sana-delikatese.hr časti s 10% rođendanskog popusta.

Foto: Robert Gaspert

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti