Studenti druge i treće godine Poslovanja i menadžmenta te Prehrambene tehnologije proteklog su petka imali priliku iz prve ruke čuti o izradi planova u području marketinga, poslovanja i promocije na primjeru koprivničkog Komunalca.
Članica uprave Komunalca Dubravka Horvat sa svojim timom, direktoricom sektora zelenih površina, groblja i tržnica Tanjom Vukušić, direktorom sektora ljudskih potencijala, prava i općih poslova Matijom Tormom, voditeljicom Gradske tržnice Mirjanom Smolek Potočnik i voditeljicom Marketinga i odnosa s javnošću Petrom Bijač studente je upoznala o dobrim praksama iz njihovog područja rada.
“Komunalac općenito jako dobro surađuje sa Sveučilištem Sjever, po različitim temama, od zelenih površina do različitih aktivnosti koje se odvijaju u kampusu koji je na upravljanju Komunalca. Ovo je još jedna prilika da se povežemo sa studentima i iz prve ruke i vlastitog iskustva im pokažemo koliko posao može biti zanimljiv te da im kroz naše iskustvo prikažemo kako to zaista funkcionira i pomognemo kako se bolje pripremiti za kolegije koje slušaju”, istaknula je članica uprave Dubravka Horvat koja se sa svojim timom studente prezentirala rad koprivničke tržnice i restirančića Smutek.
Tim Komunalca studentima je ponudio mogućnost i terenskog obilaska svega prezentiranog na predavanju čime bi se još bolje upoznali i pripremili za ono što ih očekuje u poslovnom svijetu nakon diplome.
“Gostujuće predavanje tima Komunalca studentima je otvorilo novu perspektivu u području poslovanja i marketinga, približilo funkcioniranje jednog velikog poduzeća te su imali priliku iz prve ruke saznati kako uspješno voditi projekte u takvoj organizaciji. Sveučilište Sjever nastoji ovakvim predavanjima studentima što bolje približiti gospodarski sektor i omogućiti im učenje i stjecanje iskustva na realnim primjerima”, naglasila je profesorica Ana Mulovac Trgovac.
Nakon predavanja studenti su degustirali slatke delicije iz Smuteka, zlevanku od koprive te kolač od mrkve i bundeve, a predstavile su im se i maskote Komunalca, Mirko Reciklirko i Mirka Kompostirka koje su ujedno i marketinški brend kojim Komunalac ostvaruje svoju prepoznatljivost kod najmlađih sugrađana.
Dosadašnja suradnja Komunalca i Sveučilišta Sjever ovime je dodatno proširena te se u okviru marketinških kolegija studenti uključuju u projekte gospodarskog sektora.