Petak, 22. studenoga 2024.

Hrvati prošle godine naručili više od 1,7 milijuna hamburgera

Statistika pokazuje da su hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim građanima, što potvrđuje podatak da su se prošle godine hamburgeri najviše naručivali između 19 i 21 sat

- Oglas -

Hrvatski građani prošle godine su naručili više od 1,7 milijuna hamburgera, odnosno u prosjeku jedan hamburger svake tri minute, izvijestili su u petak iz Glova u povodu Međunarodnog dana burgera koji se obilježava 28. svibnja.

Hrvatska je tako svrstana među deset zemalja u kojima se najviše naručuju i jedu hamburgeri, od 25 zemalja u kojima Glovo posluje.

Na temelju aktivnosti hrvatskih korisnika u aplikaciji Glovo, hrvatski grad koji najviše voli hamburgere je Zagreb, o čemu svjedoči više od 830 tisuća naručenih hamburgera prošle godine.

- Oglas -

Nakon Zagreba u konzumaciji hamburgera najviše uživaju građani Splita, Osijeka, Rijeke i Zadra.

No, kada je riječ o hrvatskim gradovima koji su doživjeli najveći porast konzumacije hamburgera, prednjači Rovinj s porastom od čak 518 posto, navodi se u priopćenju.

Statistika pokazuje da su hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim građanima, što potvrđuje podatak da su se prošle godine hamburgeri najviše naručivali između 19 i 21 sat.

Hamburgeri su posebno privlačili kupce u zimskim mjesecima pa su najviše naručivani u siječnju, veljači i ožujku.

Tijekom 2022. godine utorak, petak i subota bili su ‘špica’ u tjednu.

- Oglas -

Podaci pokazuju da su cheeseburger, chicken burger i classic burger ‘kraljevi’ svih hamburgera u Hrvatskoj. No, sve je veći broj zdravijih varijanti hamburgera pa je Hrvatska peta na ljestvici konzumacije veganskih hamburgera, što predstavlja rast od 66 posto u odnosu na prethodno razdoblje.

Najskuplja narudžba hamburgera putem aplikacije Glovo u 2022. je iznosila 1538 kuna, odnosno više od 200 eura, a jedna je osoba naručila ukupno 579 hamburgera u jednoj godini.

Kako se navodi u priopćenju, Glovo je u Hrvatskoj tijekom 2022. imao više od tisuću partnera koji prodaju hamburgere, a među njima se ističu mali poduzetnici.

Broj malih i srednjih poduzeća koji prodaju hamburgere porastao je za 62 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti