Petak, 22. studenoga 2024.

Grupa Podravka ostvarila rast prihoda i neto dobiti u prvih šest mjeseci ove godine

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište 2020. godine iznosila je 161,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 15,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije

- Oglas -

Nadzorni odbor Podravke na svojoj sjednici, održanoj danas, u petak, potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodište 2020. godine te izrazio veliko zadovoljstvo i podršku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim otežanim uvjetima poslovanja prouzrokovanim utjecajem bolesti COVID-19 nastavila s ostvarenjem pozitivnih pokazatelja na gotovo svim razinama poslovanja.

“Unatoč brojnim negativnim utjecajima na ukupno gospodarstvo uzrokovanim bolesti COVID-19, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno moramo biti ponosni. Razdoblje koje je pred nama biti će vrlo zahtjevno i izazovno, međutim vjerujemo kako ćemo unatoč tome nastaviti s pozitivnim razvojem našeg poslovanja”, naglasio je Marin Pucar, predsjednik Podravkine uprave prilikom objave rezultata poslovanja.

Tradicionalni susret Podravkinih umirovljenika

- Oglas -

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište 2020. godine iznosila je 161,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 15,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Rast prodaje organskog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s rastom profitabilnosti.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka, priopćili su iz koprivničke kompanije, porasli su za 105,8 milijuna kuna te su iznosili 2.245,3 milijuna kuna što predstavlja rast od 4,9 posto u odnosu na godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.

Segment Prehrane ostvario je 1.755,0 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja povećanje od 70,7 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru navedenog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 6,2 posto odnosno za 97,9 milijuna kuna. Najveći rast u iznosu od 45,2 milijuna kuna ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo te kod poslovnog programa Mesni proizvodi, jela i namazi u iznosu od 21,6 milijuna kuna. Kod poslovnog programa Riba zabilježen je rast prihoda od prodaje u iznosu od 14 milijuna kuna, kod poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack 12,1 milijun kuna dok je poslovni program Podravka hrana ostvario rast za 6,9 milijuna kuna u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Poslovni program Žito i Lagris zadržao je prihode od prodaje na razini prošle godine najveći dijelom zbog negativnog utjecaja od kretanja prihoda u kategoriji svježih pekarskih proizvoda, primarno na tržištu Slovenije i Italije.

Podravkina upravna zgrada
Podravkina upravna zgrada // Foto: Zvonimir Markač

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika ostvarila je 490,3 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 35,1 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije. U navedenom segmentu, kategorija Bezreceptni program ostvarila je rast prihoda od prodaje u iznosu od 12,2 milijuna kuna dok je kategorija Lijekovi na recept zabilježila rast prihoda od prodaje u iznosu od 8,5 milijuna kuna u odnosu na usporedno razdoblje.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, pojašnjavaju iz kompanije, najveći rast u iznosu od 68,5 milijuna kuna zabilježen je u Adria regiji, potom u regiji Centralna Europa u iznosu od 30,4 milijuna kuna te regiji Istočna Europa u iznosu od 5,6 milijuna kuna dok je regija Zapadna Europa i prekooceanske zemlje ostvarila 3,6 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje u odnosu na godinu ranije.

- Oglas -

Grupa Podravka je unatoč brojnim negativnim utjecajima bolesti COVID-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, rast cijena usluga prijevoza te otežani uvjeti isporuke proizvoda, utjecaj tečajnih razlika, izraženija kompleksnost poslovanja u gastro segmentu i slično) uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja u odnosu na prethodno usporedno razdoblje, što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama, naglašavaju iz kompanije.

“Kada je riječ o procjeni utjecaja budućih trendova na cjelokupno poslovanje Grupe Podravka u 2020. godini u ovome trenutku vrlo teško je procijeniti, s obzirom na nepoznanicu razvoja situacije proglašene pandemije. U svakom slučaju, kompanija će biti spremna odgovoriti na razne izazove koji je moguće očekuju u narednom razdoblju”, zaključuju iz Podravke.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti