Petak, 22. studenoga 2024.

E.ON raskida sve ugovore s kupcima plina iz kategorije kućanstva

Postupak prelaska na javnu uslugu se odvija automatski i sa strane kupca nije potrebna dodatna aktivnost

- Oglas -

E.ON je priopćio važnu vijest za sve svoje dosadašnje korisnike iz kategorije kućanstva.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

“Ovim putem obavještavamo sve krajnje kupce E.ON Plina d.o.o. iz kategorije kućanstvo na tržišnoj osnovi da je, sukladno Uvjetima opskrbljivača (čl. 10. stavak 2.), E.ON Plin d.o.o. donio odluku o otkazu svih ugovora o opskrbi plinom sklopljenih na tržišnoj osnovi s krajnjim kupcima iz kategorije kućanstvo.

- Oglas -

Sukladno odluci Hrvatske energetske regulatorne agencije (HERA), klasa 391-50/22-01/237, Urbroj: 371-04-22-4 od 23.9.2022. godine (Odluka HERA-e), ovime obavještavamo sve krajnje kupce E.ON Plina d.o.o. iz kategorije kućanstvo na tržišnoj osnovi da je na ovaj način ugovorni odnos s E.ON Plinom d.o.o. otkazan s datumom 30.9.2022. te obračunska mjerna mjesta kupaca od 1.10.2022. godine prelaze na javnu uslugu opskrbe plinom od strane opskrbljivača u obvezi javne usluge, koji je odlukom HERA-e imenovan za određeno distribucijsko područje.

Popis opskrbljivača u obvezi javne usluge po pojedinim distribucijskim područjima možete pronaći na www.hera.hr. Postupak prelaska na javnu uslugu se odvija automatski i sa strane kupca nije potrebna dodatna aktivnost.

Radi razgraničenja ugovornih odnosa između E.ON Plina d.o.o. i određenog opskrbljivača u obvezi javne usluge, kupci iz kategorije kućanstvo na tržišnoj osnovi trebaju dostaviti očitanje stanja plinomjera na dan 30.9. 2022. telefonskim putem na broj 0800 8771 ili putem obrasca za dostavu stanja plinomjera”.

Više informacija o postupanju temeljem ove obavijesti potražite OVDJE.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti